روز های من - MY DIARY

سوال

جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۳۵ ب.ظ

به نام خداوندی که هر کاری بدون یاد او ابتر است.


سلام همساده ها،

چندتا سوال هست !شاید خودم در حد فهم و درک خودم بهشون جواب بدم. خوشحال میشم شما بزرگواران نیز کمک کنید در یافتن جواب های صحیح و منطقی .

به امید روز ظهور امیر م و پاسخگویی به تمام سوالهای مهجور و بی جواب همه مان.


1 - .... ؟

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۳)

سلام علیکم ورحمه الله،پس سوالها کو؟باید خودمون جایی خالی رو پر کنیم؟
فکر کردم تشریف بردید پس هنوز هستید تعجب کردم بدون خداحافظی رفته باشید التماس دعا طبق معمول شرمندده بابت غیبتهای طولانی درگیر امتحاناتم
پاسخ:
سلام و درود بر شما
شاید سوالها رو فقط محرم اسرار می بینه.
هنوز خدا قسمت نکرده، بزرگوار.
محتاج دعای خیر هستم
دشمن تون شرمنده
انشاالله دست پر از امتحانات بر میگردین.
موفق و کامیاب باشید.
  • با چری از باران ودلتنگی
  • گر فکر رهایی زغم وراه نجاتی
    در این شب پرفیض تو خواهی ثمراتی
    باید به کوری دو چشمان حسودان
    بر محمد والش بفرستی صلواتی

    سلام.متشکرم.شب عید رو به شما تبریک عرض میکنم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون
    سلام؛
    چقدر به جواب رسیدین؟
    پاسخ:
    سلام
    بله.خب این رو نوشتم که انشاالله در آینده نزدیک سوالها رو بزارم.همین

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی