روز های من - MY DIARY

هیچی!یواش...چیزی نیست که!

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۲، ۰۶:۲۴ ب.ظ

سلام

فاطمیه رو پاس بداریم و برای ظهور مولا و شفای مرضی و غفران اموات و عاقبت به خیری همه مون زیاد دعا کنیم.


بعضی اوقات میام بنویسم اما صفحه ی "ارسال مطلب جدید" خالی میمونه.... از همون اول که میام تا وقتی میرم

بعد که کمی فکر میکنم می بینم هرچیزی یه جوازی میخواد. شاید من جواز ندارم مطلبم  رو نشر بدم. شاید بده ...خلق رو گمراه کنه ...هان؟!

مثل وقتی که میری به کسی کمک کنی... ولی کسی زود تر از تو میرسه به او.

یا میخوای بری و از دریای معرفت قرآن یه جرعه بنوشی ...ولی اصلا جور نمیشه حتی به این کتاب دست بزنی.

و یا وقتی که خدای نکرده همه چیز رو مهیا کردی برای ارتکاب جرمی ... ولی اتفاقاتی می افته که نتونی مرتکب خلافی بشی.

اون موقع میفهمی "جواز" یعنی چی!!!

باز هم نشد چیزی بنویسم.

الهی العفو


  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۳)

سلام بزرگوار
انشاالله دستمون روگرفتن که خطا نکنیم ،که آوردنمون تو این راه
دعا کنیم این دست رها نشود ...
التماس دعا در این ایام..
پاسخ:
سلام علیکم
انشاالله که رها نمی شود.
ملتمس دعا هستم
یا امام جواد(ع)
هنوز دعوا سر این است با خدا
 حرف اخر را چه کسی بزند
 من؟یا خدا؟

لام

 

قلم زیبایی بود

 

 

همینکه به این زیبایی نوشتید یعنی جواز نور

 

دست ناز خدای بی همتا همراه همیشگیتون

پاسخ:
سلام علیکم
ممنون ، به همچنین
یا امام رئوف(ع)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی