روز های من - MY DIARY

39 روز گذشت...!

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۱، ۰۵:۲۷ ب.ظ

سلام

به شب و روز

به خوبی و بدی

به زشت و زیبا

به دریا به رود

به کوه


به نام خداوند بخشنده ی مهربان

و قسم به زمان،قطعا آدمی زیانکار است مگر آنها که ...


میگم  واقعا 39 روز گذشت...(تسلیت میگم و برای بازماندگان طلب غفران میکنم)

اما بر من نیم روز شاید....

بر شما که از من بهتری 3 روز...

و بر دوستی دیگر 30 روز...

اما به آقایم مهدی صاحب الزمان(عج) چه گذشت؟؟؟چند سال؟؟چند قرن؟؟...

امشب و فردا هر جا دلی شکست ، یادمون باشه اولویت اول سلامتی و ظهور به موقع آقامون هستش!

در پناه ایزد منان


  • زندگی شیرین است با حضور آقا

نظرات  (۳)

امام صادق-ع: آسمان چهل روز در عزای حسین-ع گریست . . .

سلام وعرض تسلیت

التماس دعا

پاسخ:
سلام
متشکرم
به همچنین
  • پروانه های محبت
  • سلام!

    یه خورده خوندنش مشکل بود!

    خداوندا!ظهورت اقایمان را نزدیک بفرما!

    الهی امین

    پاسخ:
    سلام
    فونتش رو عوض کردم
    ممنون از اینکه خبر دادین...
    آمین
  • توصیه های عامیانه مذهبی من
  • با سلام...

    بروز هستم ممنون میشم بیاین

    پاسخ:
    سلام
    رسیدم خدمتتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی