روز های من - MY DIARY






آثار دوست داشتن اهل بیت علیهم السلام




  پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله :  
   
  حُبُّنا أهلَ البَیتِ یُکَفِّرُ الذُّنوبَ ، ویُضاعِفُ الحَسَناتِ ؛  
   
  دوست داشتن ما اهل بیت ، گناهان را پاک مى کند و حسنات را دو چندان مى سازد  
   
  دانش‌نامه قرآن و حدیث: ج 10، ص 452، ح 1041

مناسبتهای روز:   (پایگاه حدیث نت)
شهادت حضرت رقیه(س) (61 ق)
 
   
  • زندگی شیرین است با حضور آقا

اهل بیت

یُضاعِفُ الحَسَناتِ

نظرات  (۲)

  • پروانه های محبت
  • سلام.مفید بود!

     به قسمتی از مطالب اوایل وبلاگم رفتم در نظرتان گفته بودین که ثواب وخواص گریه بر سید شهدا را به طور کامل در قسمت نظراتتون بگذارم...

    ببخشید...من الان متوجه شدم....!

    انشا الله سال بعد!

    پاسخ:
    سلام
    باشه ! ولی "کل ارض کربلا " و "کل یوم عاشورا"
    مگه گریه برا آقا رو میشه تا سال بعد متوقف کرد!؟
    خودتون بهتر میدونین!
  • پروانه های محبت
  • ببخشید من منظورم این بود که قرار هست موضوعات وبلاگتون براساس مناسبت باشه.انشالله در اینده نه چندان دور براتون میذارم.

    پاسخ:
    سلام متوجه نشدم
    منظورتون رو .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی