روز های من - MY DIARY

راه ماندگاری شریعت

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۰۰ ق.ظ
          راه ماندگاری شریعت          
  امام على سلام الله علیه :  
   
  : قِوامُ الشَّریعَةِ الأمرُ بِالمَعروفِ، وَالنَّهیُ عَنِ المُنکَرِ، وإقامَةُ الحُدودِ؛  
   
  پایندگى شریعت به امر به معروف و نهى از منکر و بر پاداشتن حدود [الهى] است  
   
  حکمت‌نامه بسیج: ح 405
 
   
                             
  • زندگی شیرین است با حضور آقا

راه ماندگاری شریعت

امر به معروف و نهی از منکر

نظرات  (۴)

با سلام 
واقعا امر به معروف و نهی از منکر خیلی سخته ! شما اینو قبول دارین ؟
من که هنوز اونقدر پیش نرفتم که بتونم همه رو نهی کنم یا امر کنم ... شاید فقط ی عده خاصی رو . . .
پاسخ:
سلام
براتون تو وبلاگ خودتون با یه نظر جواب دادم!
امر به معروف به نظر من خیلی هم سخت نیست
یا امام رضا(ع)
سلام اخوی الحق که وبلاگت خیلی تغییر کرده خدا قوت چشم من بعد لباس روشن می پوشیم فقط اجالتا خانوم های چادری چکار کنن!فاتحه؟!؟
ممنونم بابت حضور گرم وهمیشگیت غیبت طولانی مدتم رو به بزرگواری خودت ببخش ولطف کن ای دی تو برام بفرست التماس دعا یا حق
پاسخ:
سلام
"منتظر"گرامی، لطف دارین!
فک کنم خانم های چادری یا هر کسی لباس مشکی می پوشه میتونه دستش رو جلوی وسیله به نشانه ی کاهش سرعت تکان بده یا می تونه مثل من صفحه گوشی موبایلش رو بگیره به سمت ماشینا! بالاخره باید یه جوری مطمئن بشه راننده ها می بینن ش!

بازم خواهش میکنم! ان شاالله خیر باشه! براتون فرستادم!همون ایمیلم ه که تو صفحه اول وبلاگم هم نوشتم.
محتاج دعا
خیر پیش!
سلام ... واقعا ممنونم بابت این وقتی که برای ج دادن میزارین و من واقعا بهره ها میبرم 
پاسخ:
سلام
وظیفه است!
شما لطف دارین!

سلام علیکم...

بله...واسه ما که همه روزه با امر به معروف ونهی از منکر دست وپنجه نرم میکنم...واقعا اموزندست...!

انصافا تو وبلاگتون چیزهایی میذارین که به درد همه میخوره..

خدا قوت...

 

 

خداوند در قران کریم نیز می فرمایند:

باید از میان شما جمعی دعوت به نیکی وامر به معروف ونهی از منکر کنند!وانها همان رستگارانند.سوره ی مباکه ال عمران ایه104

 

ای تو به صفات خویش موصوف           ای نهی تو منکرامر معروف

امر ونهیشبه راستی موقوف              نهی او منکر امر او معروف

نظامی

پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
ممنون از آیه و شعر نظامی گنجوی !
عالی بود!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی