روز های من - MY DIARY

دفتر+ خودکار+من

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۴۳ ق.ظ

....ای کاش دفتری داشتم...  با خودکارهای رنگارنگ ...
 در مدرسه ی دنیا...
و می نوشتم اسم خوبها و بدها که خود مرتکب می شدم ....
خوبها به رنگ سبز ،به رنگ گنبد خضرا !....
بدها به رنگ مشکی ،به رنگ سیه بختان کربلا!....
وقتی که زنگ آخر خورد.....
من زود تر از معلم می دانستم...
که فردا ی قیامت، منم جایم، ایستادن یک پا ،بیرون بهشت است؟...
یا که من فردا به کلاس راه خواهم داشت؟؟...


التماس نور از تمام آیینه ها دارم.

یا حق

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

مراقبه

بهشتی

رسیدگی به اعمال

نظرات  (۲)

سلام...

خیلی زیبا بود...

خصوصا این قسمت...

که فردای قیامت منم جایم استادن یک پا بیرون بهشت است...

فعلا...

پاسخ:
سلام خواهر ارجمندم
خانم"زهره"

لطف دارین..
ان شالله شما جزو شاگرد زرنگای این کلاس زندگی باشین.
شکر خدای مهربان
چقدر قشنگ بود:)
فوق العاده بود:)
ممنونم ازتون
پاسخ:
سلام و درود به بندگان شایسته ی خدا
خیلی ممنون
همینطوری از خودم نوشتم
فکر کنم دوستان زیاد محبت دارن و روشون نمیشه بگن :"این چیه؟؟!!!بابا"
خجالت نکشین اینجا وبلاگ خودتون ه !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی