روز های من - MY DIARY

و هل یرحمُ المخلوقَ الا الخالق؟؟!!

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۴۴ ق.ظ

سلامتی فراوان نثار ارواح شما

(باید به فکر روح مون هم باشیم دیگه)


خدایا تو چقدر مهربانی و چقدر بخشنده!!

چه کارها که نکردم و چه کارها که تو کردی!

چند بار ،تو ،نجاتم دادی آنگاه که حواسم به تو نبود

یادمه ها اون موقع که موتور به برادرم زد، اون موقع که تاکسی به پدرم زد و اون وقت که مادر بزرگم (خداا حفظش کنه ) با پژو تصادف کرد 

همیشه تو بودی که همه چیز رو به ما برگردوندی حتی یادمه چند باری رو که با موتورم داشتم تصادف میکردم و باز هم دستان تو ، گرما بخش من بود.

و یادد دم ه اونجا من تو رو زیاد یاد کردم ولی الان دارم چه می کنم ؟! انگار تو رو از یاد بردم نه ؟! من بی معرفتم؟من نامَردم؟

یادمه که بعضی وقتا دیر راه می افتادم برای رفتن به مدرسه ، و از تو می خواستم کمک کنی ، وقتی مدرسه میرسیدم یا دبیر نیوده بود یا دیر میرسید یا هنوز بچه ها صف نبسته بودن.

ببخش با این حال اگه وقتایی فراموش میکنم از تو تشکر کنم و کارهام رو اصلاح
...

امیدوارم رازدار باشین و به کسی حرفای من با خدام رو نگین.

  • زندگی شیرین است با حضور آقا

منو ببخش خدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی